Zieken dag in Villares de Órbigo

25 september 2019 - Villares de Órbigo, Spanje

Dat ik mij niet lekker voelde schreef ik gisteren al, maar vannacht is daar ook nog diaree bij gekomen. Daarom nog maar een dag in dit paradijsje gebleven, waar ik mij enigzins thuis voel.

Gisterenavond werd er speciaal door de vriend van Martha, voor ons gekookt omdat het plaatselijke restaurant gesloten was. Ofschoon mij de vermicelli soep en de salade goed smaakte, werd ik eveneens als de dag er voor, bij het hoofdgerecht weer misselijk. En nog wel bij een heerlijke stoofpot van pollo en aardappelen.

Ik ben dan ook opgestaan, en heb mij geëxcuseerd bij de anderen gasten en ben naar bed gegaan.

En vannacht was het dus mis... Het was geen probleem om 1 a 2 dagen langer te blijven. Voedsel van vandaag... kamille thee, yoghurt, banaan met kaneel. Martha wilde nog met mij naar de dokter, maar om 11:00 uur kon ik al weer een windje laten, zonder dat mijn broek vol zat. In de farmacia heb ik nog zakjes gehaald om de verloren zouten weer aan te vullen. Oplossen in een halve liter water, het ziet er uit als ranja maar zo smaakt het allerminst.

Vanavond ga ik eten bij het restaurant, en ze hebben speciaal voor de zieke pelgrim wat klaar gemaakt.

IMG_20190925_190104

Wat de dag van morgen brengt zien we wel meer.

1. Petra:
    Hoi Rianne,

Wat vervelend dat je je niet helemaal goed voelt. Hopelijk gaat het snel beter. Goed dat je je eten hebt aangepast en je je zouten hebt aangevuld.
    Blijf je nog een dagje om bij te komen?
    Belangrijk om je weer fit te voelen als je verder gaat lopen.
    Sterke en een goede nachtrust.
    Petra
  2. Bea:
    25 september 2019
    Beterschap Rianne! Troost je het heerst ook hier. Hopelijk voel je je morgen stukken beter👍🏻
  3. Elly:
    25 september 2019
    Oeps....... heel veel beterschap.
    Zorg goed voor jezelf en doe het rustig aan. Zal vanavond wat Reiki sturen voor wat het waard is. 😘
  4. Tilly:
    25 september 2019
    Getsie, wat vervelend, ziek goed uit, heel veel beterschap!
  5. Marij Smits:
    Beterschap🍇🍏🥣
  6. Ruud van Breda:
    25 september 2019
    Door samen loop van omstandigheden heb je ook rust.
    Beterschap🎶
  7. Hennie:
    25 september 2019
    Echt vervelend.. maar ook weer niets aan te doen. Ziek maar even een dagje langer uit🍀🍌
  8. Dorien Boeijen:
    25 september 2019
    Wat vervelent zeg!ma als ik t goed lees gaat t alweer de goeie kant op!hoop dat je na een goede nachtrust weer op pad kunt en bij twijfel blijf je nig gewoon een dagje!slaap lekker en laten we hopen op morgen weer een wandelverhaal😉
  9. Lizzie Delen:
    25 september 2019
    Hopelijk vlug beter rust maar goe dat je vug beter zijt
  10. Gerda:
    25 september 2019
    Het beste medicijn voor diarree is cola, goed doorroeren zodat de prik eruit gaat. Dit heb ik van een dokter gehoord
  11. Miranda Hermkens:
    25 september 2019
    COLA drinken. Helpt heel goed tegen diarree. Fles openzetten zodat het meeste koolzuur weg kan. Hopelijk gaat het snel over. Lekker uitzieken en dan weer verder.
    Liefs en knuffels van ons.
  12. Monique:
    25 september 2019
    Beterschap Rianne , hopen dat het snel beter met je gaat en dat je je reis snel weer kunt voortzetten. 😘
  13. Dorris:
    25 september 2019
    Beterschap Rianne, hoop dat je snel weer op de been bent!
  14. Hans van Leur:
    25 september 2019
    Hoi Rianne, da's even balen. Gisteren heb ik een hele avond je reisverhalen zitten lezen; leuke verhalen en mooie foto's. Ik was flink achter geraakt doordat we in Portugal maar beperkt de beschikking hadden over een goede wifi. Dus gisteravond had ik de indruk dat het -op een enkele moeilijke teen en enkel na- goed verliep. Ben je nu een dag achter geraakt? en moet je die inhalen? want dat betekent meer kilometers op de andere dagen. Hopelijk knap je snel op en loop je morgen weer als vanouds. Veel sterkte en volhouden!! Lieve groet van ons 2 😘😘🙋‍♂️🙋‍♂️
  15. Rianne:
    26 september 2019
    Ik ben misschien wel achter geraakt, maar heb in feite alle tijd. 10 of 11 oktober is mijn streven, maar ga niet stressen om dat te halen. Het gaat al weer wat beter met mij, dus het wel lukken. Lieve groet van Rianne😘😘
  16. AnneMarie:
    26 september 2019
    Ik hoop dat het inmiddels opgeknapt is en je weer verder kon. Ik kijk uit naar je bereicht van vanavond.
  17. Corrie van helvoirt:
    26 september 2019
    dit is niet fijn riane ,beter schap.
  18. Sylvia:
    26 september 2019
    Ach gossie wat rottig zeg. Maar jou kennende ben je vast snel weer op de been.
    Beterschap !! 👍🏻😘
  19. Wilma van Herpen:
    26 september 2019
    ja heel vervelend maar afgelopen weekend had ik er ook last van ruimt lekker op komt wel goed .sterkte en geniet
  20. Sjaak en Berrie:
    26 september 2019
    Hoi Rianne, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat. We genieten nog steeds van je prachtige verhalen. Veel sterkte en vol houden hè. Groetjes Sjaak en Berrie
  21. Nolly:
    26 september 2019
    Het eten zag er goed uit mmmm!
    Maar het is goed voor de vlotte Otto.
    Succes 😇