Rianne van Leur

2955
Video’s:

Over mij

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Over mijn reis

Dat ik ooit naar Santiago de Compostella zou wandelen was voor mij een vast gegeven. Toch heeft het heel lang geduurd voor ik daadwerkelijk de beslissing kon nemen, om  te gaan. Zo was er mijn werk, waren er andere hobby's dan wandelen die veel tijd in beslag namen......

In augustus 2018 ben ik met pensioen gegaan, en kwam de benodigde vrije tijd vrij, om eindelijk mijn droom te kunnen waar maken. Na een voorbereiding van een jaar ben ik eindelijk zo ver om te vertrekken.

thumbnail_IMG_20181222_091944_BURST001_COVER

In 2019 liep ik van Saint Jean Pied de Port in Zuid Frankrijk naar Santiago de Compostella. Deze route wordt de Camino Francés genoemd en is ca. 790 km.

In 2020 liep ik in tien dagen het Peerkepad van Wittem naar Tilburg.

In 2021 liep ik in augustus het Marskramerpad van Oldenzaal naar Scheveningen.

In 2022 loop ik in april het Krijtlandpad.

In 2023 loop ik de Camino Madrid.

In 2023 ga ik met vriendin Natalie een begin maken met het Pieterpad. Wij beginnen in Maastricht en wandelen noordwaarts.

In 2024 zijn er plannen voor... Olav's pad... Via La Plata...

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Marokko, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Puerto Rico, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.