Rustdag in El Acebo de San Miguel

30 september 2019 - El Acebo de San Miguel, Spanje

Gisteren met het dinee goed kunnen eten. Gebakken aardappelen met alioli, en paddestoelen in cremesaus. Het was alleen teveel voor mij. Nog een ijsje na, nog even naar de zonsondergang gekeken, en lag ik om 20:40 uur al op bed.

IMG_20190928_201433

Vannacht heb ik velen gestoord met mijn gekuch en genies.

Verstandig als ik ben... altijd luisterend naar mijn lichaam, heb ik vandaag er maar een rustdag van gemaakt. Lekker uit geslapen, want om half tien kon ik hier pas terecht voor mijn ontbijt.

IMG_20190929_100819

De zon schijnt weer volop, maar ik vind het voor mij nog te frisjes om buiten te gaan zitten, en daarom ga ik nog even wat dutten.

Later is het met een temperatuurtje van 25 graden heerlijk toeven in de tuin.

Een echte rustdag en morgen weer verder naar Ponferrada. Het gaat nog steeds een heel eind naar beneden, en ook over dezelfde leistenige paden en greppels. Hopelijk dat ik mij dan wat beter voel, en weer volop kan gaan  genieten.

IMG_20190929_185457IMG_20190929_185447

Ik had vandaag nog een mooie zonsondergang willen scoren, maar vanavond zag het er nevelig uit.

Tot morgen voor Wandeldag 30 El Acebo de San Miguel - Ponferrada 15,6 km.

1. Miranda Hermkens:
    30 september 2019
    Groot gelijk dat je je lijf even rust geeft. Kun je er morgen weer tegen aan. Fototoestel ligt klaar. De eerste ontmoeting zullen wel onderwater foto's worden. Door alle tranen kan ik dan toch niets zien. Maar goed dat je kunt deleten hahaha. Heel veel succes vandaag. Kus en knuffel van ons.
  2. Elly:
    30 september 2019
    Beterschap! Goed naar je lijf blijven luisteren dan komt het helemaal goed. 😘
  3. Tilly:
    30 september 2019
    Heel wijs besluit, je bent al zover gekomen! Elke dag is weer een camino kadootje, dus blijven genieten Rianne!
  4. Jan en Ria van Rosmalen:
    30 september 2019
    Ik heb je gemist gisteravond 😥 maar vanmorgen was je er gelukkig weer (later dan normaal toch?)
    Ik heb voor de verandering een mail jouw kant heen gestuurd, hopelijk zie je die ook.
    Liefs en sterkte voor het vervolg. 😍
  5. Monique:
    30 september 2019
    Groot gelijk , goed naar je lichaam luisteren. En je bent tenslotte ook geen 18 jaar meer 😜. Beterschap 😘
  6. Dorien Boeijen:
    30 september 2019
    Heel verstandig,een extra rustdag!ik dacht al waar blijft ze gisteravond!nou gelukkig lust je goed eten,rust en eten is toch t belangrijkste,hoop dat je vandaag veel zon hebt,kun je de verkoudheid goed uitzweten misschien!ben weer benieuwt vanavond,succes
  7. Jannie:
    30 september 2019
    goed luisteren naar je lichaam, dan haal je de eindstreep wel
  8. Corrie van helvoirt:
    30 september 2019
    rust op tijd uit dan kom je vanzelf op de plek waar kittie jou opwacht riane dat is toch streven corrie.
  9. Lizzie Delen:
    30 september 2019
    Groot gelijk dat je een rustdag genomen hebt dan kun je nu terug hopelijk wat beter terug aan je tocht beginnen zal duimen👍👍👍👍🤗
  10. Nellie bosmans:
    30 september 2019
    succes de komende dagen komt goed.
  11. Marij Smits:
    30 september 2019
    Een dagje rust is ook fijn. Ff lekker helemaal niks. Succes weer voor morgen.