Logroño

5 september 2019 - Logroño, Spanje

In een stad als Logroño moet je als een Bourgondische meid als ik, toch wel even vertoeven. Oorspronkelijk had ik het plan om hier een dag te verblijven, maar mijn rustdag had ik al in Estella. Daar merkte ik al mijn onrust, om ergens wat langer te blijven.

Ik denk dat het beter is om een dag een kortere etappe te doen, en dan heb je een langere rustpauze. Van de hospita die perfecto Duits sprak, kreeg ik een kaart mee om in het centrum te komen, en ook voor morgen om de route

IMG_20190905_111904

weer op te pikken. Op het kaartje stonden ook de vele terrasjes. Tja... waar moet je nu gaan zitten. Er zijn er bij waarvan je denkt, "dat gaat boven mijn budget," en er zijn er bij waarvan je denkt, "dan kan ik net zo goed naar de friettent."  Maar Ik had er een gevonden... Op de kaart gekeken... en wat tapas besteld. Spicy Patatas Bravas en chicken wings, en daarbij natuurlijk een vino tinto.

IMG_20190905_193005

De kwaliteit liet te wensen over... veel te veel saus, en bij de chickenwings zat patat waar ik niet opgerekend had, maar die ook nog eens klef was. Dus wat was lekker... de chickenwings, de vino en de café Americano. Volgende keer toch maar weer een pelgrimsmenu nemen.

IMG_20190905_200946

Nog even rondgewandeld en dan is het tijd om terug te gaan...

Tot zo ver Logroño...

1. Elly:
    Goed bezig Rianne. Geniet ervan😘😎
  2. De leeuw Jacqueline:
    5 september 2019
    De vino heeft ieder geval gesmaakt, goed te lezen dat je aan je bloedsomloop denkt!
    De volgende maaltijd is extra genieten! Liefs
  3. Ine:
    5 september 2019
    Valt niet mee om toch lekker te eten,na de rust ga je er weer tegen aan knap hoor Riane .
  4. Sylvia:
    5 september 2019
    Pfff... ik vind het echt zo dapper van je in je eentje. Echt hoor respect ! 🌹😘
  5. Rob van Empel:
    6 september 2019
    Lekker wat tijd voor jezelf en wat ontspanning. Dat niet alles wat word voorgezet 🍗🍔🥗🍟🍟🍕🌭🥙 even goed smaakt is maar goed ook. Je moet het ook niet te lekker gaan vinden allemaal, het moet als extra pondjes ook weer allemaal mee onderweg.🍉🍒🍇🍌🥝🥑
  6. Corrie van helvoirt:
    6 september 2019
    probeer toch maar lekker te eten dat houd de moet er in .
  7. Lizzie Delen:
    6 september 2019
    Zolang de wijn maar lekker is 🤣🤣🤣
  8. Miranda Hermkens:
    6 september 2019
    Doe je goed. Ook aan de inwendige mens denken. En ook aan de broodnodige ontspanning. Dan kun je er weer volop tegen aan de volgende etappe.