Gezonde spanning...

10 september 2020 - Oss, Nederland

Allereerst wil ik Jullie bedanken voor de vele reacties, dat vind ik altijd weer leuk en als ik in de gelegenheid ben zal ik zeker reageren.

Nog een paar daagjes en dan kan ik gaan. Meneer Rutte heeft nog geen roet in het eten gegooid, dus kan ik met een gerust hart mijn tas gaan inpakken. Alles wat ik in pak zit in waterdichte zakken, dus blijft alles droog mocht ik in een regenbui terecht komen en ik niet op tijd mijn regenhoes er overheen heb kunnen trekken. Mijn kleding zit in de grootste zak en deze moet onderin, want dat is de zwaarste.

Maar ik zit nog te dubben wat ik aan doe als ik zondag vertrek, dus wordt mijn tas op het laatste moment gepakt. Het wordt prachtig weer de komende week is voorspeld, dus hoef ik de worst niet naar Clara te brengen om te bidden voor mooi weer http://www.kloosterwittem.nl/Biddenommooiweer? Dus daarom dub ik nog op het moment... Ga ik in een wandeljurkje op pad of zal ik toch maar mijn wandelbroek aan doen? Wat kan het leven toch moeilijk zijn als je niet kan kiezen!!!

Tot zondag...

1. Bea:
    Heel veel wandelplezier!😊
  2. Rianne:
    Dank je Bea!!
  3. Dorien Boeijen:
    10 september 2020
    Haha,ja dat wat trekken we aan herken ik,wacht ook altijd tot t laatste moment🤣maar ik weet t zeker,je gaat een prachtweek tegemoet,bij deze ,een hele fijne week toegewenst
  4. Rianne:
    11 september 2020
    Het wordt een oerdegelijke afrits wandelbroek... maar wel een hele mooie. De wandeljurk is voor s'avonds. Ik ga er van genieten, Dank je wel Dorien!!
  5. Sylvia:
    10 september 2020
    Ja ja het is een groot probleem :)
    Het gaat warm worden hoor!
    Veel plezier Rianne xx
  6. Rob van Empel:
    10 september 2020
    Heel veel succes en plezier gewenst.
  7. Rianne:
    Dank je wel Rob!!
  8. Jose van Empel:
    11 september 2020
    Een broekrok kan ook een goed alternatief zijn......toch?🤔
    Veel wandelplezier en mooie fotomomenten.
  9. Rianne:
    11 september 2020
    Het wordt een afritsbroek, broekrokken zijn ondingen José. Ik hoop mooie foto's te kunnen scoren!!
  10. Tilly:
    11 september 2020
    Heel veel wandelplezier, met mooie ontmoetingen! Lekker genieten van het onderweg zijn Rianne!
  11. Rianne:
    11 september 2020
    Jij weet als geen ander wat het is om op pad te zijn Tilly. Ik ga er van genieten, dank je wel!!
  12. Joke:
    11 september 2020
    De weersverwachtingen zijn goed,dat wordt een geweldige wandelweek.Veel succes en genieten maar.
  13. Rianne:
    11 september 2020
    Dank je wel Joke en ik ga er van genieten.
  14. Corrie van helvoirt:
    11 september 2020
    we blijven duimen voor mooi weer ,dan genieten wij er ook van geniet van de natuur ik wens je veel plezier groetjes corrie.
  15. Rianne:
    11 september 2020
    Ik ga er van genieten Corrie, gaat helemaal goed komen!!
  16. Jan&Ans:
    11 september 2020
    Rianne niet alles is perfect voor te bereiden, het is toch vaak te warm of te fris. Neem kleding in laagjes en sjouw niet teveel mee.. Lijkt mij maar ik heb totaal geen ervaring en ook niet zoveel kijk op z'n wandeling.
    Veel wandelplezier.....
  17. Rianne:
    11 september 2020
    Het gaat helemaal goed komen hoor. Dank jullie wel voor je support!!
  18. Jan en Ria van Rosmalen:
    11 september 2020
    Ik ga nog een keer kijken of het lukt om iets te schrijven. Op de een of andere manier wil dat maar niet lukken 🥴 Een heel fijne tijd voor het Peerkepad. Een jurkje over een broek? Heb je het in ieder geval allerwee bij je 🤭 Lieve groet van ons voor jullie
  19. Rianne:
    11 september 2020
    Hier kan je altijd reageren Ria!!
  20. AnneMarie:
    11 september 2020
    'S-morgens kan het nog aardig koud zijn. Een afritsbroek is misschien ook wel fijn. Vind ze eigenlijk spuuglelijk maar soms zijn ze best handig.
  21. Rianne:
    11 september 2020
    Het zal over het algemeen wel de afritsbroek worden denk ik, en mijn wandeljurk is leuk voor s'avonds.