Even Voorstellen...

27 juli 2019 - Oss, Nederland

Wij willen ons graag even voorstellen... Want wij gaan ook aan onze Camino naar Santiago de Compostella beginnen, en zijn de Reisgenootjes van Rianne. Zij doet wel eens neerbuigend over ons, maar zonder ons zou er helemaal geen wandelen of een Camino voor haar zijn. Na dat gezegd te hebben...

Kreun & Steun

Wij zijn "Kreun en Steun," en zijn de vriendjes van Rianne, zoals zij het zegt.

Een uitleg is wel op zijn plaats, voor diegene die "Rianne Blogt" niet volgen. Rianne en haar wandelvriendin Silvia lopen elk jaar de 4daagse. Rianne die met haar linker probleem-voet, de boel bij elkaar kreunt En Silvia die nooit problemen heeft, en dus Rianne steunt.

Vorig jaar hebben zij "Wandeclub Kreun en Steun," opgericht. Om verdere problemen te voorkomen was er al meteen een ledenstop😉😉...

Zo is Rianne op het idee gekomen om haar schoenen Kreun en Steun te noemen... en heel belangrijk, wij hebben op "Rianne Blogt" een eigen rubriek Belevenissen van...

Kreun & Steun

En daar zijn wij trots op, want wij maken nog al wat mee, als wij met het vrouwtje... Rianne dus, op pad zijn. En daar schrijven wij over.

Dus als Rianne het op de Camino over Kreun en Steun heeft, weten Jullie over wie zij het heeft.