Bezoek Castillo Ponferrada

30 september 2019 - Ponferrada, Spanje

Als ik mij goed voel wil ik ook wat zien, en in Ponferrada staat een kasteel van de Tempeliers uit de 11e eeuw.  De Tempeliers beschermden de pelgrims op weg naar Santiago de Compostella.

IMG_20190930_165123IMG_20190930_165139_BURST001_COVER

Dus vind ik dat zeker de moeite waard om er naar toe te gaan, en het is in dezelfde straat als de Albergue...Ik ga niet meer op mijn slippers op pad, want dat schiet niet op. Het is 28 graden nu en eigenlijk te heet, maar binnen de dikke muren van het kasteel valt het wel mee. Vooral de buitenkant van het kasteel ziet er nog goed uit.

IMG_20190930_165258

3. Lizzie Delen:
    Heel mooi een leuke ontspanning
  4. Sylvia:
    1 oktober 2019
    Dat is een mooi kasteel zeg! Goede staat ook.
    28 graden 🙄🙄
    Het is hier herfst. Er is in de afgelopen dagen regen gevallen voor het hele jaar 😄
    Geniet ervan 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️😘
  5. Rob van Empel:
    1 oktober 2019
    Hoi Rianne, wij zijn weer terug van 10 dagen kamperen in de natuur. Af en toe nog wel wat meegekregen va jouw avonturen, maar we hadden maar zelden internet en dan nog zeer traag. Wifi is al helemaal niet de vinden daar. Jij hebt een stevige week achter de rug, waarin jij je ook nog een paar dagen flink beroerd hebt gevoeld. Goed van jou dat je doorgesset hebt en ook waar nodig je rust gepakt hebt. Blij om te lezen dat je weer opgeknapt lijkt te zijn. Ik heb alle dagen dat we weg waren nog maar eens doorgelezen en de foto's bekeken. Vanaf vandaag ga ik het weer dagelijks volgen. Goed bezig meid en inmiddels dik over de helft. Hou vol, jij kunt dit.😘
  6. Miranda Hermkens:
    1 oktober 2019
    Beetje late reactie, maar wat een prachtig kasteel. En wat een hoge temperatuur daar. Hier regent het bijna de hele dag en nacht. Wat fijn om te lezen dat je weer goed op pad kunt. Buen camino por mañana
  7. De leeuw Jacqueline:
    2 oktober 2019
    Wat weer een positieve berichtgeving, en wat een prachtige foto's!
    Blij te horen dat het weer iets beter gaat. Blijf vooral genieten en denk goed aan jezelf. Liefs uit Groningen