Gepakt en Gezakt...

14 juli 2019 - Oss, Nederland

depositphotos_52788993-stockillustratie-cartoon-man-in-blauwe-broek Mijn Backpack staat klaar...ik kan gaan. Alles heb ik al uitgeprobeerd, en heb daar van geleerd tijdens mijn wandelvierdaagse in Duitsland. Daar had ik vergeten de rits dicht te maken aan de zijkant van mijn backpack, toen ik er mijn Mac in a Sac  uit haalde. Nu zit er alles zo vast in gepropt, dat de kans dat er onderweg iets uit valt, heel klein is. Maar toch heb ik er van geleerd om dubbel te checken, of alle ritsen goed dicht zijn voordat ik mijn backpack om hang. En dat is ook weer een kunst op zich zelf, want een RUGZAK OMHANGEN: ZO DOE JE DAT

Inmiddels heb ik mijn mijn backpack al tig keren in en uit gepakt, ik wordt er al aardig bedreven in. Straks onderweg is dit dagelijkse kost, en is het handig als ik alles blindelings weet te vinden. Ik had het al helemaal voor elkaar, en heb ik van alles bij mij maar niets teveel, vertrouwend op de vriendinnen van Camino Comfort. Nu zit ik nog te dubben over allerlei Gezondheid dingetjes, die ik mee wil nemen. Maar ik denk dat ik het zo moet laten zoals het nu is. Heb ik het nodig, kan ik het altijd in Spanje kopen. Zeker wat gezondheid betreft vind je daar bijna op elke hoek bijna wel een Farmacie winkel.

depositphotos_90591042-stockafbeelding-madrid-spanje-19-september-2014

De laatste weken heb ik mij alleen bezig gehouden, met mijn voorbereiding voor de Nijmegense Vierdaagse, die dinsdag begint. Maar een week later ga ik al weer op pad met mijn Backpack, beginnend met een training op de Duivelsberg. De Duivelsberg is een van de acht bergen die de N70 Wandelroute rijk is. Het klinkt als een autoweg maar het is toch echt een wandelroute gelegen in het Rijk van Nijmegen...  Het is een pittige voorbereiding op mijn aanstaande Camino, maar dat maak ik straks ook mee op de Camino Francés, dus is het een goede voorbereiding. Het is daar prachtig wandelen met prachtige vergezichten over de Waal en de Ooijpolder. Ik was hier in Januari ook al aan het trainen met Wandelvriendin Silvia, toen de bomen kaal waren, hoe anders zal het nu zijn op deze N70 Wandelroute.

Bruggetje-Natuurroute-N70

Deze keer ga ik wandelen met Angelique, die gevraagd heeft of ik zin heb om met haar te gaan trainen, op deze Duivelsberg waar zij maar 100 meter vandaan woont. Ik ken haar niet dus is het een eerste kennismaking...

Het enige wat ik van haar weet, is dat zij in september ook de Camino Francés zou gaan lopen met een vriendin. Dat gaat niet door en nu kan zij ook eerder weg, dus eind augustus net als ik. Zij loopt niet graag alleen... en nu heeft zij haar reis zo geboekt, dat op de dag dat ik s'morgens begin te wandelen vanuit Saint Jean Pied de Port... zij s'middags daar arriveert en meteen door wandelt naar Orrison, mijn... en nu ook haar eerste overnachtings plek. Dan wil je toch wél heel graag met Rianne op pad, of niet dan.

images (3)

Ik hoop dat het een beetje klikt tussen ons, want zoals jullie weten trek ik graag mijn eigen plan. Ik heb nu eenmaal mijn beperkingen met Kreun & Steun, en dan moet Angelique daar wel mee overweg kunnen. Overdag zou je apart kunnen lopen, en elkaar s'avonds weer ontmoeten in de Albergue waar je overnacht. Maar ik wil niet veel afwijken van mijn plan, om elke dag maar 20 kilometer te wandelen. Zodat ik na plusminus 45 dagen aankom in Santiago De Compostella, lekker op mijn gemakje dus. Ik krijg er al steeds meer zin in.

1. Loes:
    14 juli 2019
    Rianne, heel veel succes aankomende week. Zal toch wennen zijn om nu "alleen" te lopen. Volg je verder. Leuk om altijd weer je verhalen te lezen!!
    Groet Loes🎖🎖
  2. Rianne:
    15 juli 2019
    Dank je wel Loes. Het zal idd even wennen zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.
    Ik vind het fijn dat je van mijn verhalen geniet, daar doe ik het voor.
  3. Hennie:
    14 juli 2019
    Rianne, heel veel succes met de vierdaagse. En de duivelsberg is een mooi gebied om te wandelen..Spreek je snel.. Toy..Toy..

Groetjes Nico en Hennie
  4. Rianne:
    Dank je wel Hennie...
  5. Petra:
    Hallo Rianne,
    Alvast veel plezier met de Vierdaagse. John en ik volgen je verhalen met veel plezier en genoegen.
    We blijven je volgen ook straks bij de Camino.
    Hartelijke groet uit Maastricht, ook voor Kitty
  6. Rianne:
    15 juli 2019
    Dank je wel Petra. Fijn dat Jullie genieten van mijn verhalen, en mij blijven volgen.
  7. Anita van den Biggelaar:
    15 juli 2019
    Veel succes met de vierdaagse Rianne, ik zie je morgen in Slijk-Ewijk.
  8. Sylvia:
    Leuk om te lezen Rianne. Hoop je morgen te zien in Elst! Veel succes 😘
  9. Borrelgasten Ellen en Piet:
    15 juli 2019
    Rianne,veel succes en plezier morgen (16-07) bij de start van de 4-daagse.
  10. Jan&Ans:
    15 juli 2019
    Veel plezier tijdens het vierdaagse festein in Nijmegen.
  11. Rianne:
    15 juli 2019
    Allemaal bedankt voor de succes wensen!!
  12. Monique:
    16 juli 2019
    Rianne , heel veel succes voor vandaag en de rest van de week. Maar dat komt wel goed denk ik. Geniet ervan !
  13. Rianne:
    16 juli 2019
    Dank je wel Monique!
  14. Ine:
    17 juli 2019
    Rianne ik lig er al uit door de celhoezen overmoed teentjes te hebben gedaan zijn ze blauw en bloedblaren erom dus kan mijn steunkousen er niet aan doen jammermoet ermee stoppen
    Jij ga er voor wat je ook doet knap
    Liefs Ine
  15. Rianne:
    17 juli 2019
    Jammer dat je moet stoppen... Dat is balen Ine, maar met pijnlijk ongemak kun je niet lopen.
    Tot maandag!!
  16. Marianne:
    18 juli 2019
    Heel veel succes met wandelen, erg knap !