Bloasmuziek...

18 september 2020 - Leende, Nederland

En dan lig je te rusten... Pom Pom, Pom Pom... wat hoor ik nou toch? “ Beneden hoorde ik iemand oefenen op een Bas-tuba of iets dergelijks. Ja en dan ben ik verkocht, want dan moet ik weten wie of wat daar speelt. Dus mij maar eens aangekleed, en eens kijken wat zich daar af speelde.

IMG_20200918_163040

Een compleet orkestje was er aan het repeteren, dus ben ik gauw naar beneden gegaan en gevraagd of ik de repetitie mocht bij wonen. Voor dit orkestje was het de eerste repetitie nieuwe stijl, en in deze oude Brouwerij hadden ze meer ruimte. Al klonk het niet allemaal even super, het genieten was er niet minder om. En daar zijn repetities voor, om de voutjes er uit te halen.

Het mooiste van een repetitie is het na borrelen. Zij noemden dat de Derde Helft... Ik zei dat is toevallig, want de Dweilkapel waar ik muziek maak heet de 3de Helft. En dat schept toch weer een band.

1. AnneMarie:
    18 september 2020
    Ha, dat was even een leuke interruptie.
  2. Rianne:
    Ja echt leuk!!
  3. Ine:
    18 september 2020
    Ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan he
    Veel plezier met de noten daar word je blij van
    Liefs Ine
  4. Rianne:
    Alle blaasmuziek blijft trekken 😊
  5. Ruud van Breda:
    18 september 2020
    Blaasmuziek blijft boeien vooral als je zelf ook muziek maakt of heb gemaakt. Ik heb 20 jaar met jou muziek gemaakt bij Hartog.
    Na ongeveer 50 jaar heb ik de bas aan de wilgen gehangen.
    Succes met de voettocht.
  6. Rianne:
    20 september 2020
    Dank je Ruud.... Ik loop wat achter met reageren.
  7. Chris:
    Lekker genieten succes verder
  8. Rianne:
    Dank je wel Chris. Jij veel sterkte met de renovatie 😬😬💖💖
  9. Sjaak en Berrie:
    18 september 2020
    Hoi Rianne, wat leuk dat dit nu juist je pad kruist. Dat is toch geweldig. We wensen je morgen weer veel loop plezier. Groetjes Sjaak en Berrie
  10. Rianne:
    20 september 2020
    Soms krijg je van die leuke cadeautjes😊😊😘😘
  11. Sylvia:
    18 september 2020
    Nou ja zeg.... dat is geen toeval meer. Superleuk!!
  12. Joke:
    19 september 2020
    Wat een ontzettende leuke verrassing,met dit nog in je hoofd gaat het wandelen misschien ook nog gemakkelijker.Geniet van alles.
  13. Rianne:
    20 september 2020
    Het was echt leuk Joke. Als ik mijn kamerdeur opende keek ik door een glazen wand, in hun repetitie ruimte beneden in de brouwerij😊
  14. Jan&Ans:
    19 september 2020
    Muziek maken is blijkbaar belangrijk voor jou, mooie bijkomstigheid op jouw overnachtingsadres.
    Succes met het wandelen en de stilte.
  15. Rianne:
    20 september 2020
    Een belangrijk gegeven in mijn leven, dat kan je gerust zeggen. 😊
  16. Nellie bosmans:
    22 september 2020
    wat leuk dat je dat allemaal tegenkomt